Detaliile care fac diferența sau amintirile care durează o viață
Organizarea unui Eveniment – detaliile fac diferenta
Ne organizăm programul cu o precizie de bijutier. Planificăm, organizăm, facem previziuni, respectăm deadline-uri, îndeplinim obiective și printre toate acestea… trăim. Și, chiar dacă se întâmplă mai rar, se întâmplă cu mare drag să organizăm sau să participăm la evenimente.
Ne dorim ca, atunci când noi suntem gazde, evenimentul nostru să fie apreciat, iar oaspeții să se simtă grozav, să ne înțeleagă identitatea, să ne aprecieze grija cu care am dorit să împărtășim un moment deosebit cu ei. Când lucrurile se întâmplă într-un cadru personal, emoțiile sunt cu atât mai mari. Evenimentele personale se transformă, fără îndoială, în amintiri care durează o viață. Modul în care celebrăm căsătoria, botezul sau îi aniversăm pe cei dragi sunt bucăți din personalitatea, și, de ce nu, din inima noastră.
Experiența ne-a demonstrat că, într-adevăr, există secrete care fac diferența în ceea ce privește organizarea unui eveniment. Așadar, dacă te afli în postura de organizator te sfătuim cu prietenie să ții cont de cele de mai jos. Fie că organizați un concert cu un artist precum Madonna, fie că plănuiți un eveniment prin care aniversați 10 ani de când businessul dvs se află în piață, fie că lansați un nou produs sau că gândiți în cel mai mic detaliu nunta îndelung visată, nu uitați:
- Fiți unici – dacă ați decis să organizați un eveniment, fie că este vorba despre planul personal sau despre cel profesional, în mod evident există un context care să merite această desfășurare de forțe. Cu siguranță vă doriți ca cei care vor participa să aprecieze ceea ce se întâmplă acolo, să povestească și altora despre ce s-a întâmplat și, de ce nu, să vă felicite sincer. Și, bineînțeles, nu vreți ca totul să fie în registrul: încă un cocktail sau încă un eveniment la fel ca celelate. Fiți unici!
- Surprindeți – nu vă temeți să faceți asocieri îndrăznețe, astfel încât evenimentul să fie memorabil. V-ați fi imaginat vreodată că puteți asocia un gust acru cu unul sărat și cu unul dulce, iar rezultatul să fie o simfonie de arome? Ei bine, îndrăzniți și papilele dvs gustative vor reacționa. Meniul ales vorbește despre dvs sau despre brandul dvs mai bine ca orice pliant sau material promoțional. Meniul ales arată despre dvs ce gusturi aveți, cum vă respectați invitații și ce atenție acordați relației cu ei. Cromatica, textura, mixtul aromelor transmit un mesaj puternic pe care fiecare dintre invitați este dispus să-l recepționeze. Iar noi toți ne dorim să avem parte de surprize frumoase!
- Fiți eficienți – gândiți în detaliu tot ceea ce presupune logistica necesară evenimentului. Acordați timp și nu lăsați totul pe ultima sută de metri. Locația este importantă, atmosfera creată, dar și accesoriile și mobilierul și, de asemenea, meniul. Toate acestea înseamnă costuri la buget. Dar, nu vă impacientați! Căutați partenerul eficient care să vă ofere soluții și nu bugete absurde, căutați partenerul care să vă creeze oportunități și nu cifre în plus.
- Creați atmosferă – și fiți memorabil. Toată grija dvs nu va rămâne nerăsplătită. Aveți grijă ca oaspeții să fie întâmpinați cu un zâmbet larg, ca personalul să fie atent în permanență la fiecare detaliu și în final, fotografiile de la fața locului vor fi îndelung arătate și apreciate!
- Faceți echipă – cu cine trebuie. Alegeți cu grijă colaboratorii și partenerii. Un eveniment înseamnă, în primul rând, imagine, un mod de a comunica public detalii despre tine și, cu siguranță, nu îți dorești să îți dezamăgești clienții sau prietenii sau familia. Alege specialiștii de care ai nevoie și odată ce ai făcut acest lucru oferă-le votul de încredere și împreună vă veți bucura de rezultatele dorite.
Experiența ne-a arătat că parteneriatele eficiente se transformă în prietenii frumoase. Iar primul pas a fost ambiția de a atinge perfecțiunea în a crea evenimentul dorit de dvs.
Salt & Pepper Catering Bucuresti se află la dispoziția dvs!